Platja de la Botifarreta Activitats

Terra a la vista!

Vols saber el perquè de la forma de la costa? Vols descobrir com es formen els corrents i les onades, o veure més a prop els ocells marins o els éssers vius que suren a l’aigua?

Embarcats en un caiac i acompanyats d’un biòleg marí descobrirem els secrets que ens amaga el mar.

Observació: cal portar roba de bany. Hi haurà un lloc per deixar els objectes personals.

2017-07-01_terra_a_la_vista_interior

Punt de trobada: Escola del Vent, al Club Nàutic Betulo, passeig Marítim, s/n, Badalona

Coordenades: N41.451008, E2.255177

Col·labora: Ajuntament de Badalona

Participa: Submon

Activitat emmarcada dins del programa del 11è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, trobareu en la programació de 2017 per gaudir dels parcs, platges i rius metropolitans, organitzats per lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Descobrirem els valors dels espais naturals de la xarxa metropolitana: la vegetació, la història, els secrets, els peixos, els ocells, els ratpenats, els insectes…

També gaudirem de les jugatecambientals (espais de joc i experimentació en família).

Festes com la del medi ambient del parc de Can Zam o les jornades de portes obertes del Planta’t al Botànic!

Us convidem a participar d’aquest programa ben farcit de propostes atractives.

Platja de la Botifarreta
Dissabte 1 de juliol de 2017
De 10 a 12 h
2 hores
Públic adult
Itinerari guiat
Places exhaurides
a/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la inscripció per realitzar les activitats. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.