Museu Blau Activitats

De 12 a 13 h
1 hora
Públic general
Cal fer la inscripció prèvia. Emplena aquest formulari

Farem una recepta de verdures 100% crues, que hi inclou herbes i flors. Un plat de territori i temporada per donar a conèixer altres maneres de consumir verdura de manera divertida.

Parlarem de la importància del menjar ecològic, natural i de proximitat, des dels punts de vista econòmic, de salut i de defensa del petit productor local.

I per acabar, una degustació de ceviche.

A càrrec de Sergi de Meià, xef del restaurant Sergi de Meià.

Cal fer la inscripció prèvia.

2016-04-24_showcooking_sergi_de_meia_interior

Organitza: Fundación Iberoamericana de NutriciónParque de las Ciencias de Granada i Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona està adherit a Catalunya, Regió europea de la gastronomia.

Us interessarà saber que…

• Diumenge 24 d’abril, a l’entrada del Museu Blau hi haurà un punt de recollida d’aliments. Si hi voleu col·laborar podeu portar, sobretot, conserves, oli o llet, que aniran destinats a la Fundació banc dels aliments, de Barcelona.
  • Durant tota la jornada d’aquesta data, l’entrada serà gratuïta a l’exposició Nutrició, Impuls Vital.

Aquesta activitat s’emmarca dins del programa d’actes i activitats entorn a l’exposició temporal Nutrició, Impuls Vitaldel Museu Blau i, dins el marc de la Càtedra UNESCO – Alimentació, Cultura i Desenvolupament.

Més informació: tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h) · a/e activmuseuciencies@bcn.cat