Museu Blau Activitats

Museu Blau
Del 27 de juny a l'1 de setembre de 2017
De dimarts a divendres, dues sessions: 17 h / 17.45 h
(El dimarts 15 d'agost, festiu, també obrim!)
Lliure
Famílies amb infants a partir de 7 anys
Itinerari guiat
Activitat inclosa amb el preu de l'entrada al Museu

Posem a la vostra disposició un quadern de camp que, gràcies a un contingut autoguiat, us ajudarà a descobrir tot el que amaga l’exposició temporal Spinosaurus, el gegant perdut del Cretaci, amb l’acompanyament, en aquest procés d’autodescoberta, d’una educadora.

Un material per treballar en equip, en família, igual que ho fan els equips de paleontologia.

Coneixereu la història de la descoberta i la redescoberta d’aquest gegant del Cretaci i els fets històrics que les van marcar i, també, veureu com la curiositat, la passió i, és clar, la incertesa, són presents en els enigmes de la paleontologia.

Si vols descarregar-te el quadern ja, clica aquí!

spinosaurus_2

Aquest estiu…

Altres activitats d’estiu, com:

Mirades creuades? · del 27 de juny a l’1 de setembre, de dimarts a divendres, a les 12 h · Museu Blau

Museum Quiz Summer Tour · 5 de juliol, de 22 a 23.30 h · Museu Blau

Niu de ciència · del 27 de juny al 3 de setembre, de dimarts a diumenge, d’11.30 a 13.30 h · Museu Blau

Pangeica · de l’1 de juliol al 3 de setembre, caps de setmana, sessions: 11.30 h / 12.30 h · Museu Blau