Celebrem l’inici de l’XIè cicle d’activitats als espais metropolitans

Gaudeix d’un matí, de portes obertes, ple de sorpreses i activitats.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Celebrem l’inici de l’XIè cicle d’activitats als espais metropolitans

Dissabte 28 de gener de 2017
D'11 a 13.30 h (jornada de portes obertes, de 10 a 15 h)
2 hores i 30 minuts
Públic familiar
Festa ciutadana, Itinerari guiat
Activitats gratuïtes
No és necessària la inscripció prèvia per les activitats. La reserva serà presencial.

Un any més ens retrobem amb la proposta d’activitats del cicle als parcs, platges i rius metropolitans que comparteixen el Museu de Ciències Naturals de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB).

Vine a conèixer la nova programació plena d’idees per gaudir dels espais metropolitans i gaudeix d’un matí ple de sorpreses i activitats al Museu Blau.

A més, de 10 a 15 h, podràs gaudir de gratuïtat per a l’entrada a l’exposició temporal Spinosaurus: el gegant perdut del Cretaci i per a l’exposició permanent Planeta Vida. També, itineraris guiats a l’exposició temporal i podreu fer el vostre equip de paleontologia per descobrir el que amaga l’exposició de l’Spino, amb el nostre quadern de camp.

Activitat accessible

Punt de trobada: Museu Blau, pl. Leonardo da Vinci, 4-5, parc del Fòrum (Barcelona)

Coordenades: N41.410629, E2.220946

Participa: Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 11è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, trobareu en la programació de 2017 per gaudir dels parcs, platges i rius metropolitans, organitzats per lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Descobrirem els valors dels espais naturals de la xarxa metropolitana: la vegetació, la història, els secrets, els peixos, els ocells, els ratpenats, els insectes…

També gaudirem de les jugatecambientals (espais de joc i experimentació en família).

Festes com la del medi ambient del parc de Can Zam o les jornades de portes obertes del Planta’t al Botànic!

Us convidem a participar d’aquest programa ben farcit de propostes atractives.

• Des de 18-04-2024
  • Fins a 18-04-2024