Museu Blau Activitats

Els dissabtes i diumenges, dues sessions: 11.30 h / 12.30 h
45 minuts
Famílies amb infants a partir de 7 anys
Activitat inclosa amb el preu de l'entrada al Museu
No cal fer reserva prèvia. La reserva es fa presencialment el dia de l'activitat 15 minuts abans del seu inici, a taquilles.

L’activitat proposa un seguit d’històries i, alhora, de reptes naturalistes, sobre qüestions que passen cada dia al nostre planeta. Un animal es desplaça deixant la seva empremta; un animal rosega una pinya i un altre es menja un cargol  mentre  es diposita pol·len i pols de roca sobre el sòl.

Es tracta d’observar objectes i processos senzills per identificar-ne els elements i fenòmens i establir-ne les relacions causals.

2016-03-22_pangeica_interior

Aquest estiu…

Altres activitats d’estiu, com:

Mirades creuades? · del 27 de juny a l’1 de setembre, de dimarts a divendres, a les 12 h · Museu Blau

Museum Quiz Summer Tour · 5 de juliol, de 22 a 23.30 h · Museu Blau

Niu de ciència · del 27 de juny al 3 de setembre, de dimarts a diumenge d’11.30 a 13.30 h · Museu Blau

Quadern de camp d’Spinosaurus · del 27 de juny a l’1 de setembre, sessions: 17 h / 17.45 h · Museu Blau