NiuViu: Amb 6 potes o més

La companyia de circ Circulant proposarà als més petits convertir-se en insectes o aràcnids per un dia.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Amb 6 potes o més

Dissabte 12 de novembre de 2016
1a. sessió: a les 16.30 h
2a. sessió: a les 17.30 h
45 minuts
Infants de 3 a 6 anys
Espai de descoberta
Activitat gratuïta (aforament limitat)
Informació i reserves
Cal fer reserva prèvia, en el termini de 10 dies anteriors a l'activitat (a partir del 2 de novembre), a l'a/e activmuseuciencies@bcn.cat o al tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
Cada adult només podrà fer reserva per a 2 infants.
Feta la reserva, cal presentar-s'hi 15 minuts abans de començar l'activitat. En cas contrari la reserva quedarà anul·lada.

Si tinguéssim 6 potes o més, sabríem moure’ns? Com és la vida cap per avall? Com és la vida a l’aire?

Un NiuViu per volar com una papallona, saltar com una llagosta i veure el món amb ulls d’aranya. Els trobem quan ens enfilem a un arbre, quan ens estirem a la gespa, al pati de l’escola… i a través del circ podrem posar-nos a la pell d’aquests invertebrats.

Comptarem amb la participació del Marcel Aguilar de la companyia de circ Circulant que ens proposarà diferents disciplines per a convertir-nos en insectes i aràcnids per un dia.

2016-11-12_niuviu_6potes_interior

Imatge de Bob Jenkins

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de Ciència, un espai destinat a famílies amb infants de 0 a 6 anys,  Aquest Niu de ciència temàtic es fa cada segon dissabte de mes.

Properes sessions:

12 de desembre de 2016