Mostra de bonsai de tardor

Una selecció dels millors exemplars per una de les més prestigioses mostres de Catalunya.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Mostra de bonsai de tardor

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 26 i diumenge 27 de novembre de 2016
De 10 a 17 h
Públic general
Exposició
Gratuïta, amb el preu de l'entrada

És aquesta una de les mostres més prestigioses de bonsai que es porten a terme a Catalunya, amb una selecció de 40 arbres de les col·leccions més destacades de tot l’Estat espanyol. Any rere any, aprofitem la tardor per fer-la, una estació molt especial en què els arbres presenten una coloració esplendorosa i alguns d’ells fructifiquen.

La mostra va acompanyada d’un espai de venda i de diferents tallers de demostració de les tècniques avançades que s’apliquen en el cultiu i modelat dels bonsai.

Si t’agraden els bonsais, estàs de sort! No et perdis l’oportunitat de visitar aquesta exposició.

Activitats previstes:

Tallers-xerrades de demostracions formatives:

. Dissabte 26 de novembre, de 10.30 a 13 h i de 15 a 16.30 h, a càrrec de Gabriel Romero Aiguadé (Bonsai Sant Boi) i Jordi Ugena Rodríguez (Bonsai Barcelona).

. Diumenge 27 de novembre, de 10.30 a 14 h, a càrrec de Jordi Ugena Rodríguez (Bonsai Barcelona) i, també per grups emergents com Bonbonsai, de Girona; Escola Bonsai València i, Tori-en, de Barcelona.

Taller de Kusamono, plantes que acompanyen els bonsais, el dissabte 26, de 10.30 a 13.30 h, a càrrec de Maria Rosa Bonet Balaguer.
Hi trobareu, a la venda, el llibre “Kusamono, bonsái”, de Maria Rosa Bonet Balaguer, la recaptació del qual anirà en la seva totalitat com a donació a la Fundació Josep Carreras, per contribuir a la cura de la leucèmia infantil.

Espai de venda de bonsais i complements, per les millors empreses del sector, com Bonsai Zen, Jaume Canals, Centre Bonsai València, Egarbonsai, Bonsai Barcelona, Medibonsai, Carles Vives, etc.

L’exposició permanent de bonsai, mostrarà durant aquests dos dies la col·lecció particular de Jesús Revuelta Arce.

– El diumenge 27, es concediran diferents premis als bonsais participants, en les següents categories:
. Arbres grans
. Arbres mitjans
. Arbres petits
. Millor composició
. El més votat pel públic

Hi haurà també un Foodtruck que oferirà esmorzars i dinars.

Observacions: amb motiu de la 93a Jean Bouin, hi haurà tallades al trànsit per la circulació a Montjuïc, durant el matí del diumenge 27.
Talls de trànsit
– A les 15.00h del dissabte 26/11, es tallarà l’av. Ma Cristina.
– A les 05.00h del diumenge 27/11, es tallarà l’av. Rius i Taulet, des d’av. Ma Cristina fins a Guàrdia Urbana, i av. Francesc Ferrer i Guàrdia, des de Mèxic a av. Ma Cristina.
Principals desviaments
-Av. Francesc Ferrer i Guàrdia: el trànsit descendent de l’av. Francesc Ferrer i Guàrdia es desviarà pel carrer del Polvorí i en cas necessari per Jocs del 92.
-Av. de l’Estadi-Jocs del 92: els vehicles que circulin per la calçada descendent de l’av. de l’Estadi seran desviats per Jocs dels 92.
-Pg. Santa Madrona: es tallarà el trànsit en sentit descendent des de l’av. de l’Estadi.

Col·laboren: El Periódico, ara.cat

2016-11-27_mostra_bonsais_interior