Jardí Botànic de Barcelona Activitats

Mediterraniam, embranca't al Botànic!

Jardí Botànic de Barcelona
Tots els primers diumenges de mes, excepte els mesos de juliol i d'agost i, excepte si són dies de tancament del Jardí
De 12 a 13.30 h
1 hora i 30 minuts
Famílies amb infants a partir de 7 anys
Joc
Activitat gratuïta, dins de la jornada de portes obertes mensual
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
Us recomanem que en feu reserva prèvia.

Hi ha una plaga de pugons! Les plantes es moren després de la sequera estival! Has de dissenyar un projecte per estudiar una espècie amenaçada!

Tot superant proves i prenent decisions sobre els reptes que ens plantegin, aprendrem a construir i gestionar un jardí botànic a la nostra ciutat i anirem descobrint de ben a prop el Jardí Botànic de Barcelona.

Jugarem en un tauler de joc de mida gegant, on a través del coneixement de les plantes i la col·laboració entre els participants, intentarem aconseguir la màxima punturació. Serem capaços d’escollir la millor estratègia per construir un jardí botànic sostenible?

embranca_t_interior