Mediterraniam. Embranca’t al Botànic

Troba la millor estratègia per construir un jardí botànic sostenible.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Mediterraniam. Embranca’t al Botànic

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 5 de febrer de 2017
De 12 a 13.30 h
1 hora i 30 minuts
Públic familiar (infants a partir de 7 anys)
Joc
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 ( dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la inscripció per realitzar les activitats. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Quina és la millor estratègia per construir un jardí botànic sostenible?

Jugant en un tauler de joc gegant, compartint el coneixement de les plantes i col·laborant amb els altres participants haurem de superar proves i prendre decisions per intentar escollir-ne la millor!

embranca_t_interior

Activitat accessible

Punt de trobada: taquilles del Jardí Botànic de Barcelona, c. Dr. Font i Quer, 2, Barcelona

Coordenades: N41.362072, E2.157583

Col·labora: Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Participa: Nusos, activitats científiques i cultural SCCL

Activitat emmarcada dins del programa del 11è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, trobareu en la programació de 2017 per gaudir dels parcs, platges i rius metropolitans, organitzats per lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Descobrirem els valors dels espais naturals de la xarxa metropolitana: la vegetació, la història, els secrets, els peixos, els ocells, els ratpenats, els insectes…

També gaudirem de les jugatecambientals (espais de joc i experimentació en família).

Festes com la del medi ambient del parc de Can Zam o les jornades de portes obertes del Planta’t al Botànic!

Us convidem a participar d’aquest programa ben farcit de propostes atractives.

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024