Parc de l’Ermita del Pla de Sant Joan Activitats

La nit de les papallones

Vols conèixer les papallones nocturnes que viuen a prop teu? Aquesta nit explorarem el parc de l’Ermita del Pla de Sant Joan, envoltat de bosc, per trobar-hi animals. Atraurem papallones i d’altres insectes nocturns per poder observar-los de més a prop.

2017-07-15_nit_papallones_interior

Imatge d’Andy Murray.

Punt de trobada: esplanada de l’Ermita del Pla de Sant Joan, camí estret, s/n

Coordenades: N41.406119, E1.978707

Col·labora: Ajuntament de la Palma de Cervelló

Participa: Bosc de Llum

Activitat emmarcada dins del programa del 11è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, trobareu en la programació de 2017 per gaudir dels parcs, platges i rius metropolitans, organitzats per lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Descobrirem els valors dels espais naturals de la xarxa metropolitana: la vegetació, la història, els secrets, els peixos, els ocells, els ratpenats, els insectes…

També gaudirem de les jugatecambientals (espais de joc i experimentació en família).

Festes com la del medi ambient del parc de Can Zam o les jornades de portes obertes del Planta’t al Botànic!

Us convidem a participar d’aquest programa ben farcit de propostes atractives.

Parc de l’Ermita del Pla de Sant Joan
Dissabte 15 de juliol de 2017
De 21 a 23 h
2 hores
Públic familiar (infants a partir de 8 anys)
Itinerari guiat, Taller
a/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la inscripció per realitzar les activitats. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.