Jardí Botànic de Barcelona Activitats

La flora mediterrània d'arreu del món

La visita us permetrà conèixer les diferents zones del món amb clima mediterrani: Austràlia, Sud-àfrica, Califòrnia, Xile i la conca mediterrània, tot observant els exemplars més atractius i singulars.

descoberta_flora_mediterrania_interior

Punt de trobada: taquilles del Jardí Botànic de Barcelona, c. Dr. Font i Quer, 2, Barcelona

Coordenades: N41.362072, E2.157583

Col·labora: Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Participa: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 11è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, trobareu en la programació de 2017 per gaudir dels parcs, platges i rius metropolitans, organitzats per lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Descobrirem els valors dels espais naturals de la xarxa metropolitana: la vegetació, la història, els secrets, els peixos, els ocells, els ratpenats, els insectes…

També gaudirem de les jugatecambientals (espais de joc i experimentació en família).

Festes com la del medi ambient del parc de Can Zam o les jornades de portes obertes del Planta’t al Botànic!

Us convidem a participar d’aquest programa ben farcit de propostes atractives.

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 22 d'octubre de 2017
D'11 a 13 h
2 hores
Públic adult
Itinerari guiat
a/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la inscripció per realitzar les activitats. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.