Ens ajudes a plantar rosers?

Festa i plantada de rosers per contribuir a la millorar del roserar.

Parc de Torreblanca Activitats Ens ajudes a plantar rosers?

Parc de Torreblanca
Diumenge 29 de gener de 2017
De 10 a 13 h
3 hores
Públic familiar
Jornada participativa
Activitat gratuïta
Informació i reserves
a/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 ( dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la inscripció per realitzar les activitats. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Participarem a la festa i plantada popular de rosers amb els Amics de les Roses de Sant Feliu de Llobregat.

A més de contribuir a la millora del roserar, aprofitarem per descobrir el parc de Torreblanca a través d’un itinerari guiat.

2017-01-29_plantar_rosers_actv_parcs_interior

Activitat accessible.

Punt de trobada: Roserar del parc de Torreblanca, a tocar de la porta d’accés per l’av. Generalitat, s/n, Sant Joan Despí

Coordenades: N41.377525, E2.054914

Col·laboren: Consell Comarcal del Baix Llobregat, ajuntaments de Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí i Sant Just Desvern

Participa: Associació d’Amics de les Roses de Sant Feliu de Llobregat

Activitat emmarcada dins del programa del 11è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, trobareu en la programació de 2017 per gaudir dels parcs, platges i rius metropolitans, organitzats per lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Descobrirem els valors dels espais naturals de la xarxa metropolitana: la vegetació, la història, els secrets, els peixos, els ocells, els ratpenats, els insectes…

També gaudirem de les jugatecambientals (espais de joc i experimentació en família).

Festes com la del medi ambient del parc de Can Zam o les jornades de portes obertes del Planta’t al Botànic!

Us convidem a participar d’aquest programa ben farcit de propostes atractives.

• Des de 18-04-2024
  • Fins a 18-04-2024