Caracoles y babosas de la Península Ibérica

Presentació del llibre, escrit pels socis de l’Associació Catalana de Malacologia, Jordi Cadevall i Albert Orozco.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Caracoles y babosas de la Península Ibérica

Una nova guia de referència per a la malacologia ibèrica acaba publicar-se i serà presentada pels mateixos autors, Jordi Casadevall i Albert Orozco, col·laboradors del Museu i membres de l’Associació Catalana de Malacologia (ACM).

Aquesta guia fa un repàs de les 526 espècies i subespècies de cargols i llimacs coneguts de la Península Ibèrica i de les Balears. Totes les espècies estan representades amb 1672 fotografies d’estudi i 315 fotografies dels animals en el seu medi. A més, en cada fitxa dels cargols hi podem trobar, si és el cas, els noms comuns, sinònims, identifcació, dimensions màximes, hàbitat, distribució i àmbit, i grau de protecció.

2016-07-02_caracoles_y_babosas_interior

• Des de 25-04-2024