Artistes al Parc

Deixa’t inspirar pels colors de la tardor i participa en una proposta artística i plàstica ben divertida.

Parc del Pi Gros Activitats Artistes al Parc

Parc del Pi Gros
Diumenge 6 de novembre de 2016
D'11 a 13 h
2 hores
Públic familiar (totes les edats)
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 ( dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la inscripció per realitzar les activitats. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Ens inspirarem amb els colors de la tardor al parc del Pi Gros i participarem d’una proposta artística i plàstica ben divertida.

2016-11-06_artistes_parc_pi_gros_interior

Activitat accessible

Punt de trobada: Jugatecambiental del parc del Pi Gros, al replà de les taules de pícnic, Sant Vicenç dels Horts

Coordenades: N41.395823, E1.999900

Col·labora: Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts

Participa: Centre d’Esplai Infantil i Juvenil El Quijote

Activitat emmarcada dins del programa del 10è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Ja són 10 les temporades que lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona han omplert d’activitats i propostes ben variades per conèixer i gaudir dels espais metropolitans més emblemàtics.

Per celebrar-ho hem treballat en un nou cicle d’activitats (ara, de durada anual) molt interessants i diverses, adreçades a totes les edats, així com en una festa al parc de Can Zam en la qual podreu participar amb tota la família.

• Des de 18-04-2024
  • Fins a 18-04-2024