Jardí Botànic de Barcelona Activitats

Aconseguir que el nostre bonsai visqui

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 4 de març de 2017
De 10 a 13 h
3 hores
Públic general, a partir de 18 anys
Curs
Gratuït per als alumnes que van fer la primera part del curs. En cas contrari, 30 € per als socis i 40 € per al públic general.
A/e info@amicsjbb.org
Tel. 932564170, dimarts i divendres, de 16 a 20 h (secretaria AAJBB)
El grup serà, màxim, de 25 persones.

Segona part d’aquest curs de llarg durada. Us recordem Les tres parts del curs:

1. 05-11-2016. Aprendrem la tècnica de convertir una planta de viver (generalment, un arbre) en un bonsai
  2. 04-03-2017. Coneixerem com trasplantar aquest nou bonsai, que haurem cuidat a casa.
  3. (abril 2017) Farem un seguiment del seu desenvolupament.

En aquesta segona part, aprendrem, per tant, com trasplantar el nou bonsai que hem estat cuidant a casa i quines atencions necessitarà perquè reïxi.

Qui estigui interessat en fer aquesta segona part i no hagi fet la primera, pot fer-la, de manera que se li entregarà un bonsai perquè pugui fer-ne la formació.

A càrrec de: Juanjo Pardo, responsable de la Col·lecció de bonsai del Jardí Botànic de Barcelona.

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona (c. Dr. Font i Quer, 2 · Parc de Montjuïc · Barcelona)

Organitza: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB)

Col·labora: Jardí Botànic de Barcelona

2017-02-25_curs_bonsai_interior