A little chaos (En los jardines del rey)

Una enèrgica paissatgista rep l’encàrrec de dissenyar els jardins del palau de Versalles. III Cicle de cinema “Paradís perdut”. Organitza: AAJBB.

Filmoteca de Catalunya Activitats A little chaos (En los jardines del rey)

Filmoteca de Catalunya
Dimarts 13 i divendres 23 de setembre de 2016
Dimarts 13 de setembre, a les 20 h
Divendres 23 de setembre, a les 19.30 h
2 hores
Públic adult
Art escènica
General, 4 € / reduïda, 3 € (estudiants, aturats, jubilats, persones amb discapacitat legalment reconeguda, família nombrosa o monoparental, Carnet Jove i Carnet de la Xarxa de Biblioteques, Amics del Jardí Botànic de Barcelona i Amics dels Museus de Catalunya).

Compra d'entrades: Filmoteca de Catalunya

La construcció dels jardins de Versalles segueix sent front inesgotable d’històries, reals o de ficció, com aquesta rondalla amorosa. Mostra com el creador del jardí, André Li Nôtre cau rendit davant els encants d’una res convencional jardinera que arribar per revolucionar un món eminentment masculí, oferint bellesa, talent i… una mica de caos.

Alan Rickman. 2014. Gran Bretanya. 116′ / VO subtitul·lada

Lloc: sala Chomón, Filmoteca de Catalunya, pl. Salvador Seguí, 1-9 (Barcelona).

2016-09-13_a_litlle_chaos_interior

És aquesta la III Edició del Cicle de Cinema i Jardí “Paradís perdut”, on trobareu documentals i ficcions que ens parlen del jardí com a lloc d’intrigues, de passions, de reivindicacions, de mort, de creació, de sexe, de curació, d’esperança… Tot un cúmul de sentiments i emocions perquè, al cap i a la fi, el jardí no és més que l’expressió de la condició humana.

Coordinador del cicle: Ignacio Somovilla, col·laborador habitual del programa de Radio Nacional “La vida en verde”, conferenciant i escriptor.

Organitza: Filmoteca de Catalunya, Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB) i Nat-Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Patrocina: BOMARZO · Garden Tours

Descarregueu el programa complet